Autor Nikola Dumitrašković nastupio je i na drugom po redu Bloger festu za pisce, blogere i instablogere. Svoje skromno vreme je iskoristio da publici predstavi način na koji on promoviše svoja dela.
“Ja volim Fejsbuk i rado ga koristim. Instagram je platforma koja deli jedan trenutak i ako tog trenutka niste tu, svaka objava gubi smisao. Pored te ogromne mane, Instagram platforma baca veliki akcenat na sliku, što u mom slučaju nema nikakve svrhe, a tek onda na opis – živu reč kojom inteligentna bića stupaju u komunikaciju. Ali ne samo da zbog toga više volim i koristim Fejsbuk, već i zbog činjenice da na toj mreži čovek može kreativnije da se izrazi. Ljudi se lažu da Instagram preuzima sva dešavanja koja se odvijaju na mreži, a uglavnom ne znaju podatak da je skoro polovina Instagram profila napravljeno preko Fejsbuka. Po zvaničnim istraživanjima koja su svima dostupna, ne od nekih blogera ili jutjubera, Fejsbuk je platforma koja ima 90% udeo u svakodnevnom životu, dok Instagram zauzima tek 2%“, rekao je Nikola.
Tamara Kučan, takođe učesnica na Book panelu, osnivač izdavačke kuće Urban Art, iznela je zanimljiv podatak oko reklamiranja na društvenim mrežama. Ona je istakla da u svojoj dugogodišnjoj karijeri primećuje da je ponedeljak izuzetan dan za reklamiranje i da tada plasirane objave dođu do većeg broja čitalaca.
Za više zanimljivih priča koje vam mogu pomoći da razvijete svoje ideje u pravom smeru posetite Bloger fest 2020.